Alsik
Allerede i 2016, tre år før åbningen af et af Danmarks største og mest luksuriøse hoteller, vandt vi i udbud den spændende opgave at udvikle hotel Alsik nye logo og grafiske identitet. Siden da er samarbejdet vokset støt til også at omfatte bl.a. hjemmesider, kampagner, sociale medier, PR, markedsføring, driftsmaterialer, events og meget mere. I en længere periode har Commocean ligeledes varetaget marketingcheffunktionen for Alsik.
Læs mereAlsie Express
Alsie Express er Sønderjyllands og Grænselandets regionale flyselskab. Selskabet er særligt kendt for sine karakteristiske og komfortable sorte fly samt den altid fremragende service ombord. Alsie Express går den ekstra meter for sine kunder og elsker at overraske passagererne med f.eks. fredagsøl, sønderjysk kaffebord og masser af lokale lækkerier. Så vi er på ingen måde overraskede over, at Alsie Express flere gange er kåret til Danmarks bedste indenrigs luftfartselskab. Hos Commocean er det et stort privilegium at få lov til at bakke op om den flyvende succes.
Læs mereArwos
Vi har fulgt forsyningsselskabet Arwos siden grundlæggelsen i 2010 og har således vundet to store udbud om Arwos’ samlede markedskommunikation. Det er et privilegium at være med på en rejse, hvor vi selv har været med til at forme det kommunikative fundament i form af brand-, positionerings- og kommunikationsstrategier samt hele Arwos’ visuelle udtryk, stil og tone of voice.
Læs mereStrategi & analyse
Analyser, strategiprocesser og brugbare strategier er primære arbejdsområder i Commocean. Vores strategi- og analysearbejde spænder vidt fra segment-, kunde-, tilfredsheds-, markeds-, interessent- og imageanalyser over kommunikations-, marketing-, medie- og positioneringsstrategier til omfattende kommunale strategier for bl.a. branding, turisme, bosætning og erhvervsudvikling.
På samme vis benytter vi en bred vifte af analysemetoder og arbejdsredskaber som f.eks. Gallup Kompas, fokusgrupper, spøgeskemaer, dybdeinterviews, vox pops, aktør-, borger, og medarbejderinddragelse samt forskellige former for strategiworkshops
Læs mereOplevelser
Hos Commocean både konceptudvikler, formidler og markedsfører vi unikke oplevelser og events. Det kan f.eks. være luksushotellets eller feriedestinationens strategi og markedsføringsmateriale, fødevareproducentens street kitchen event eller formidling af de oplevelser og muligheder, der venter i naturresortet, på museet eller i forlystelsesparken. Her tager vi et hurtigt kig på to vandreruter og en historisk tidsrejse.
Læs mereUniq Nordic Gold
Indrømmet – i Commocean har vi en svaghed for hunde, og 80 % af medarbejderne har da også en eller flere af dem – de sidste 20 % har haft. Så derfor er det ikke underligt, at vi både har en dyrlæge, en verdensmester i jagthunde og hundefoder blandt kunderne. Her skal det handle om sidstnævnte, nemlig Uniq Nordic Gold, der er kræs for kendere.
Læs mereNordals
Hvordan løfter man et helt område i takt med, at tidligere tiders industrijobs forsvinder i en foranderlig verden? På Nordals, der er hjemsted for store industrivirksomheder som Danfoss og Linak, er det et eviggyldigt spørgsmål, der kæver både svar og handling.
Læs mere